Известие

Collapse
No announcement yet.

вентилатор климатроник алфа 166 2005 година

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вентилатор климатроник алфа 166 2005 година

    здравейте колеги на алфа 166 2005 год при мен се получи следния проблем - вентилатора на климатроника спря да работи.при старт на двигателя първоначално никой от бутоните на климатроника не сработва но след време около 10 минути сработват бутоните, но вентилатора не ще и да чуе да се включи.ако някой е запознат с проблема моля да помага с идеи.благодаря предваарително

  • #2
    Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение
    здравейте колеги на алфа 166 2005 год при мен се получи следния проблем - вентилатора на климатроника спря да работи.при старт на двигателя първоначално никой от бутоните на климатроника не сработва но след време около 10 минути сработват бутоните, но вентилатора не ще и да чуе да се включи.ако някой е запознат с проблема моля да помага с идеи.благодаря предваарително
    Степените на вентилатора визуализират ли се на дисплея и влияят ли се от бутоните?

    Над поленовия филтър има реле и до него предпазител (30 амперов). Провери дали предпазителят е здрав и дали релето цъка, когато колата е на контакт.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      да визуализират се степените на вентилатора,всичко друго работи по климатроника само вентилатора не работи.къде се намира поленовия филтър

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение
        да визуализират се степените на вентилатора,всичко друго работи по климатроника само вентилатора не работи.къде се намира поленовия филтър
        В двигателния отсек между чистачките има пластмасов капак. Под него има релета и предпазители. Там се намира релето и бушона за вентилатора. Кои точно са, в момента не мога да ти кажа. Но провери дали няма изгорял 30 амперов.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          В двигателния отсек между чистачките има пластмасов капак. Под него има релета и предпазители. Там се намира релето и бушона за вентилатора. Кои точно са, в момента не мога да ти кажа. Но провери дали няма изгорял 30 амперов.
          благодаря за инфото ще поверя

          Comment


          • #6
            всичко е наред бушона и релето какво следва по нататък

            Comment


            • #7
              Провери внимателно в таблото под волана предпазители:

              F5, F6, F9, F17 и F18 (броят се отляво надясно и отгоре надолу)

              Това са всички предпазители в бизнеса с вентилатора.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Провери внимателно в таблото под волана предпазители:

                F5, F6, F9, F17 и F18 (броят се отляво надясно и отгоре надолу)

                Това са всички предпазители в бизнеса с вентилатора.
                бушоните са наред проверих ги,споменаха ми едни майстори за реостат или вентилатор.къде се намира вентилатора да го проверя

                Comment


                • #9
                  Отвън под дясната чистачка
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=lordliness;1481064]Отвън под дясната чистачка[/QUOTE
                    и какво да гледам там около вентилатора букси има доста,къде е проблемното место

                    Comment


                    • #11
                      Не знам къде ти е проблемното място. Виж дали не е изгорял вентилатора.
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        Тия "майстори" дето са ти говорили за реостат, не са виждали вентилатор на 166 - ца.
                        Няма такова нещо тук. Моторът е безчетков и регулаторът е вграден в него.
                        Както ти каза колегата, свали пласмасата при дясната чистачка и под нея ще видиш клапата за рециркулация а под нея - мотора. На буксата на мотора има 2 дебели проводника и 3 тънки. Единият от дебелите би трябвало да е червен. На него трябва да има +12V, когато колата е на контакт. Ако ги има, намери управлението на климатика. Намира се под ICS - а и представлява черна пластмасова кутия. До нея се достига, като се свали панела около скоростния лост и (мисля че) този на самия ICS.
                        Ето снимка на мястото (управлението е посочено от стрелката):

                        Та като стигнеш до управлението, му изключи буксите. При тази ситуация дай на контакт и ако развърти мотора на макс., проблемът най-вероятно е в самото управление на климатика.
                        Ако не развърти, 70% е сигурно, че моторът е заминал. Казвам 70%, защото съм чувал за версии при които моторът не развърта при откачване от управлението.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 23:37.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          За да не цапам с друга тема ще питам тук:
                          Колеги.. Все пак от скоро карам алфа и по-добре да питам дори да изглеждам глупав.. Но имам следния въпрос и проблем.
                          Влизам в колата.. паля и тръгвам.. Вентилатора на парното не иска да завърти и да духа.. След 1-2 минути ми изписва: Грешка в системата на климатика, моля свържете се със сервиз..
                          Ако спра изгася, дам на контакт тръгва.. като запаля пак си работи.. Но ако влезя и запаля без да съм го изчакал да тръгне и ми дава тази грешка.. Това ми го прави от няколко дни.. Иначе тръгне ли си работи си и парно и климатик без проблеми..
                          Забелязах че като веднъж го пусна после нямам проблеми докато не ми се наложи да излезна за повече време от колата

                          Comment


                          • #14
                            Прилича ми на калпава ел. връзка от вида "тука има, тука нема"

                            По-нагоре в темата се говори за едно реле и 30 амперов предпазител над поленовия филтър. Виж да не е нагоряло релето или предпазителят да не се е постопил.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Отворих и ги гледах.. обаче го свързвам и с друго.. Понеже колата и беше паднал и го оставих да се зарежда в един сервиз и сега съм временно с 44амперов.. когато гася фаровете и паля няма проблеми.. А като си паля на пуснати фарове тогава не иска да тръгне..

                              Comment

                              Working...
                              X